Arg

Jaha, då var det dags igen. Ett arginlägg- Men förra gången så var det Banditen och inte jag som tog tillfället i akt att vräka ur sig sin ilska i denna blogg. Men vad jag har förstått så kan det vara rätt intressant att läsa om andras olycka. Så här kommer det:

Handyman kom tillbaka till mej, and he brougt a present..

Jag hade redan haft den där perioden då man inser hur dålig snubben är för mig. Jag raderade alla hans sms, nummer.. ALLT! Skönt skönt skönt, inte tänkte jag fortsätta träffa honom, han hade ju varit så dryg mot mig... Svarade inte på sms, hur vågade HAN dissa MEJ.. ? Jag var arg för att jag tydligen hade fallit en aning för killen som från början inte skulle betyda mer än sex.. trodde jag. Fan honom.

Efter några veckor så var han ändå borta ur tankarna.. Jag festade på som vanligt och jag gick på århundradets party, människor från överallt, fullt hus, askul! Klart som fan att han ska höra av sig då..

N. R. - Hallå?
- Tja vad gör du?
- Eumm, va? vem är det jag snackar med?
- Handyman
- Ahaja.. jag har raderat ditt nummer. hehe..
- Va? varför då?

(lång och dålig förklaring följer sedan.. och innan jag vet ordet av det så står han framför näsan på mig. mitt på gatan.. )

Jag förklarar för honom att jag trodde att han inte ville träffa mig längre, så jag hade helt enkelt bara skitit i honom.. Han smörar in mig i saker som: "varför skulle jag göra det, du som är så underbar", " Jag skulle aldrig dissa dig.. vet du varför? Vet du det? .. För att jag älskar att kyssa dej!".. smöööör smöööör smööör. Men nog fan funkade det kl 3 på natten efter en höjdarfest, det hela slutade med att vi kysstes hela vägen hem till mig och hade sex..

Sex som jag mot min förmodan trodde var säkert, vi har träffats så många gånger, och senast vi hade oskyddat sex så testade jag mig- inga problem..

Men snubben i fråga har tydligen knullat runt, skaffat sig klamydia och så snällt skänkt det till mej. Tack tack tack..

Och vet ni, det är inte det som är det västa, för EGENTLIGEN så vet jag inte att jag har klamydia,  den lilla detaljen har ju någon inte berättat för mig.. ÄN! .. En vecka efter att vi hade återförenats och haft sex så stötte jag på hans bästis, vi kallar honom P....

P snackade om allt mellan himmel och jord med mig, sedan kom han in på samtalsämnet Handyman. Han frågade om vi hade hörts av något, och jag berättade som det var. Först gör han ett låångt upplägg om hur bra jag är för Handyman, han har tydligen bara haft skit-tjejer innan.. sen börjar han leda in samtalet på något annat..

"eumm. får jag berätta en sak för dej som kommer göra dej lite ledsen?"

Kör på bara svarade jag, och fick berättat för mig att Handyman några dagar innan vi träffats hade fått reda på att han hade könssjukdom, men ändå haft oskyddat sex med mig.. Och att han tydligen hade "tänkt ringa och berätta .. snart"... P sa att jag måste gå och testa mig, och att om han kände sin vän rätt så kommer han antagligen inte ens ringa till mig och berätta.. TACK SÅ JÄVLA MYCKET!

Vet han att man kan bli steril? Det står fan i lag att man måste höra av sig.. jävla svin. Jag är jättearg!!!
Så jävla fegt..

Å jag kan inte heller ringa och skälla ut honom, för JAG VET JU INGET?!- För P.:s skull lovade jag att inte avslöja att han berättat... fan.

Så det är väl bara att vakta telefonen nooga å se hur länge det tar för mesen att krypa fram ur sin håla..  det kommer han väl antagligen aldrig att göra..

Men när jag står där med mina egna provsvar i handen, då jävlar ska jag ringa och han ska få ett och annat klart för sig, Jag är fan förnedrad och nedtrampat, Hur jävla kul är det att hans vänner vet men "inte" jag..
När P satt och berättade för mig stog en annan av Handymans vänner och skrattade mig rakt upp i ansiktet och frågade om det var värt det.. FAN TA HONOM!

Jag är totally over hantverkare nu! // N.R.


Kommentarer
Postat av: N.R.

Idag fick jag ett brev på posten från ungdomsmottagningen.. anonymt.. så fegt,, han kunde ju ha ringt mej, känner mig väldigt.. vet inte.. men det var skönt att få detta ur sig, att få skriva av sig.. nu kan jag gå vidare, och aldrig mer mina fötter i hans riktning.. jag kanske är "bra för honom" som P. sa.. men inte fan e han bra för mig, nånstans.. Kram på er alla! nu skiter jag i han :) gos med kattungen och idol nu! :) puss

2009-09-15 @ 21:10:48
Postat av: maja

ursäkta, men han låter som en riktig skitstövel!

2009-09-15 @ 21:44:10
URL: http://majabirgitta.blogg.se/
Postat av: Banditen!

Det är det minsta man kan kalla honom! Han är inte mycket till karl iallafall! Hoppas han får möta mig i en mörk gränd... snarast!



N.P. du ska få min 72timmars prins när jag åker bort! kyss

2009-09-15 @ 23:54:13
Postat av: NR

Å vad jag kommer sakna dej!!!!! glöm inte bort bloggen btw... :P

2009-09-16 @ 10:35:19
Postat av: monia

vilket jävla svin :S

2009-09-16 @ 11:46:31
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: N.R.

hahaha! jag fick inte klamydia!!! tur! pust :)

2009-09-24 @ 19:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0