Variation förnöjer!

Trodde inte känslan skulle komma så snabbt inpåkrypande... det liksom kryper, sticker, äcklar och tråkar ut mig! Jag stör mig på hans sms, sätt att yttra sig och hans stön när han kommer... fan, jag har helt enkelt tröttnat på min KK!


Det var egentligen rena slumpen att jag snubblade över den här killen... och, ja, om sanningen ska fram så har vi har haft en hel del roliga och sköna stunder den här sommaren. Han är knappast blyg och ser ut att trivas med sig själv... men variation förnöjer och jag känner att en ny karlakarl är det jag behöver nu!

Den här gången vet jag precis vad jag vill ha! En SNICKARE, eller i alla fall en händig man! Han ska vara bredaxlad, följt av ett par fina armar och ett förföriskt leende. Han ska ha attityd och självsäkerhet! Han ska kunna ge direktiv, orgasm och våga bestämma!
Många krav?  Nää! Jag lär finna honom snart, ge mig en vecka och så har jag honom runt mitt lillfinger!

Busvisslingar från Banditen!

Grrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0