Konsten att fånga en handyman

1. Välj ditt byte

2. Tänk ut ett sätt att fånga hans uppmärksamhet på, kan vara bra att ta hjälp av en vän när man kommit till denna punkt
          Ex. a: Be din kompis att lite diskret knuffa ned dig i en grop tillhörande byggarbetsplatsen, nån kommer garanterat att komma till undsättning. Vad som är bra med denna metod är att de får sin chans att visa upp sin "inre hjälte" samtidigt som du inte behöver göra något. Förutom att se söt och sårbar ut.
(Banditen och Nyponrosen hittade inga gropar idag... )
           Ex. b:  Ta tjuren vid hornen, gå upp närmsta upphöjnad/karaeokescen etc. och utbrist. "Ursäkta mig, men det har inträffat en katastrof, kan alla som har utbildning inom byggbranshen vara snälla att komma hit tack". Sen är det enkelt, välj ut din favorit och fråga, "mitt hjärta är trasigt kan du laga det?", eller den enkla varianten..." Can u do me? " 
(Denna metod ska undersökas i helgen)

Man kan eventuellt också fastna med foten i byggnadsställning eller gå rakt in i dörren till en öppen skåpbil.

// N.R.





 


Kommentarer
Postat av: Veronica

haha... då vet jag vad jag ska göra :)

2009-08-07 @ 00:40:30
URL: http://levaflock.blogg.se/
Postat av: Banditen!

Precis!Hahaha goo är du!

Vi lovar en uppföljning på helgens "manhunt".. Kul kommer det iallafall bli, det kan jag lova!

2009-08-07 @ 14:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0