Att vara förståndig

Här har jag strosat runt i livet och för min inre syn fått för mig att jag är förståndig. Jag är en bra vän, gör inte dumma saker, fick mina fina slutbetyg. Jag har alltid varit lite nördig, inte brytt mig så mycket om mode och annat tjejtjafs.. NÄR FAN SLOG DET OM!

Jag har inte märkt nån vidare övergång till den jag är nu, men förra veckan när jag satt hon gynekologen och bekännde mina synder insåg jag hur blind jag har varit. Hur ser andra på mej, "Hej, jag har haft oskyddat sex....några gånger.. och nu vill jag kolla om jag har fått nån sjukdom.. kanske även borde kolla om jag är gravid, för jag är sen"  Euumm.. det där är inte jag, eller är det?

Jag har alltid tänkt att det inte spelar någon roll hur andra ser på mig, eller vad de tycker. Jag vet vem jag är och vad jag står för, och andra har ingen rätt att lägga sig i mitt liv. Men hallå, nu verkar ju min bild av mig själv ha fastnat ungefär 2 år tillbaka i tiden. Jag vill inte bli sedd som nån billig typ som kastar sig från man till man, jag är bara en tjej i sitt första kvartal som tycker om att ha kul, och som inte riktigt hittat rätt än, lr?
Dags att spola fram och reda ut mitt trassel innan jag snubblar.

Jag är confusad och behöver min Bandit

// Den fina flickan vid namnet Nyponrosen



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, rolig blogg :) !

2009-08-16 @ 13:33:05
URL: http://beatingheart.blogg.se/
Postat av: moonzanna

Hej !



Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?



Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !



Lycka till !

Kram Sanna

2009-08-19 @ 09:38:44
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0